Är jag satanist?

Va fan? Jag följer precis samma mönster som alltid med nya personer. Konversationen inleds med en lite disskution om musik och olika musikstilar slash radiokanaler. Det leder vidare till en disskution om vänner och familj och sedan vidare till drömyrken. Sedan in på kärleks områden. Enda skillnaden nu är att jag har gått igenom detta på rekordtiden på bara några timmar.

OCH NU GÅR JAG IN PÅ ATT SATAN ÄR DEN GODA KILLEN? Vad är det för fel med mig? Kan jag inte bara ta och hålla käften någon gång? Om jag vill motbevisa folk att jag inte är satanist så gör jag inte saken bättre genom att prata med det och stå på Satans sidan med okänt folk.

Jag är fan inte funtad rätt. Punkt. > >

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0