'Cause I'm broken when I'm lonesome and I don't feel right when you're gone away

Nu ska Sofia till New York med sin familj (med undantag för Gustav om jag förstått det hela rätt). Vi vet alla hur det kommer bli, mina minnen går tillbaka till fredagen då hon hade farit till Frankrike och Julian (Utalas typ Schulieen eller Schuliaan). Hur mycket vi såg Knut och co. Nu kommer vi förmodligen inte bara se trion utan även Bögen och Diva, Wimp och Kepsen, Städis och Jared samt alla andra som vi hela tiden träffar.

Men jag kommer sakna henne. Hon är ju mitt klotter offer och det är ju henne som man berättar allt för! Även om man berättar allt för Jonna och Linda också så är det av någon anledning Sofia som man vill berätta för först. För mig är det så i alla fall. Jag tror det är för att vi reagerar på ungefär samma sätt. Och för att vi har ungefär samma smak när det gäller killar (då menar jag inte att jag inte gillar samma killar som någon av mina andra kompisar, bara det att Sofia ligger närmast min smak).

Och det blir ingen fredagstatuering nå mer heller. Snyft.

Jag saknar ju henne redan.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Men hallå jag är ju fortfarande kvar i mitt hus? Du kan väl låta mig komma till Stockholm innan du börjar sakna mig iaf? ;P
Men jag är lite avundsjuk på er, jag vill också se Städis och Jared en massa. Dom andra är inte lika intressanta.

2008-04-24 @ 22:03:13
URL: http://nightsgrow.blogg.se
Fangirlsquel av: Sofia

Amanda jag vill inte åka.

2008-04-24 @ 22:23:06
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0