Cleany is in tha house!

Okej, NU har vi sett alla. Inklusiven Diva-killen och Bögen. De sitter bredvid varandra i sitt klassrum och ser helt söta ut. Vi (jag och Jonna) är lite småkära i Bögen >w<  (läs: Jättekära)


Over to tha news.


Linda fällde mig just. Jag skrek så det förmodligen hördes genom hela korridoren. När jag tillslut faktiskt öppnade ögonen insåg jag att jag hade en ganska oväntad utsikt. Det är nänmligen så att klassrummet jag föll ner framför har ett fönster in i klassrummet framför (där trion har lektion just nu). Och jag kollade in i det klassrummet och såg... en del längre ner på dem. Där hade jag verkligen inte velat att de hade varit utan byxor där, det hade varit VÄLDIGT pinsamt!

Väldigt kul, men pinsamt.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Mitt el-harem :) *droole* ;)

2008-04-17 @ 12:35:21

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0