Diablo is tha shiat

Jag ska börja med diablo. Så det så. Faktiskt. Jag ska försöka i alla fall.

Jag tror inte pappa gynnar min kreativa sida, bara min bra-musik-smak-sida. När jag frågade honom om jag fick skaffa en spark (en sån där med hjul som man kan fälla ihop) sa han nä. De är så jobbiga tyckte han. Om jag frågade om jag fick gå på Miyavi-konserten sa han nä. Där frågade jag riktigt aldrig efter en bra anledning till varför inte, för jag frågade mamma istället xD Och nu när jag frågade (eller snarare bara påpekade) om jag fick börja med Diablos sa han nej. Jag kommer säkert bara ha sönder något och jag kan inte träna i snö.

Hm... Surt dära.

Återigen. Filip. Bengtsson. Äger. Allt. Och. Alla.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Anonym

Tänkte bara önska dig en trevlig kväll/natt :)

2008-04-14 @ 22:05:09
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Fangirlsquel av: Jonna

Min bror spelade Diablo förut.. men det är ju jättelängesen, är inte det spelet lite väl gammalt? (fast det förstås, jag spelar ju nintendo ES) xD

2008-04-15 @ 07:54:31
URL: http://behindthewords.blogg.se
Fangirlsquel av: Jonna

OJDÅ!! HAHA jag trodde du menade data-spelet diablo först.. men sen fattade jag ju att det var det där repgrejset med den där plastgrejen man ska snurra omkring xD haha smart av mig, du pratade ju om det förra veckan, hade redan glömt ´det :P

2008-04-15 @ 07:56:07
URL: http://behindthewords.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0