Fedt me fest!

Ja, nu blire till att supa och festa hårt hårt! Morsan och farsan har ingen aning! Jag ska fan knarka och testa allt möjligt som går tills jag börjar se insekter krypa ur huden på mig och clower med motorsågar.

Okej, nej där gick jag för långt. Usch usch! Nej, nu börjar jag tänka på de där utslagen slash svarta ärren slash brännmärkerna som jag pratade om någon gång. USCH! Okej, så ska jag inte göra igen. Blä. Nej, jag menar allvar, skolsköterskan avskräckte mig fan for life att testa några droger och jag har dessutom blivit paranoid att samma sak kan hända om man super.

Usch. Nä, fan heller. Jag ska inte ha nå skräckupplevelser att det kryper insekter under huden på mig. Åt helvete med det.

Det blir säkert trevligt med en massa prat och skratt och skrik och sedan så häller vi bål på Tomas. Asgarv. Nä, men vi får se. Jag ska i alla fall hålla mig nykter och drogfri (hur ska jag annars kunna komma ihåg allt fult alla andra gjort?).

Och Jonna kan få hänga på mig om hon tycker det blir läskigt, jag lovar. Bara ingen kommer fram till oss och frågar om vi är tillsammans och kan hångla för dem >x<

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Yay! Bål på tomas!

2008-04-15 @ 21:32:32
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0