Feedback från festen

Alltså. Sitter och snackar med Kalle just nu. Han förklarade nyss för mig att ljummen öl inte alls är god. Trots att han sa det i fredags. Vilken tur att jag inte smakade.

Vilken otur att Kalle var för full för att inse att han inte egentligen tycker ljummen öl är god.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

haha
jag hade en intressant konversation med magnus i min förra klass igår natt. Han var smått salongsberusad kan vi säga :P

2008-04-20 @ 23:14:27
URL: http://nightsgrow.blogg.se
Fangirlsquel av: Played Out Rhino Banga

HAHA. fast det beror ju på ölsort, men troligtvis smakar fulöl inte så gott ljummen. Guinness ska däremot serveras ljummen (min far tvekar inte att berätta det för mig 50 ggr om dagen), fast det kanske är för att den inte är kolsyrad..

2008-04-21 @ 06:59:58
Fangirlsquel av: Sofia

Jonna du och din jäkla fulöl!! Nu har jag Robert Gustavsson i huvudet med sin strumpa istället för städis.

2008-04-21 @ 09:28:02
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0