Förlåt mig Jonna

... men jag gillar faktiskt Brolle. I alla fall hans gamla låtar. Jag kommer ihåg hur coolt det kändes för tre år sedan när jag såg honom stå på LK och kolla på något rock band som spelade och jag frågade om hans autograf. Jag har självklart inte kvar den nu, synd nog.

Min favorit låt är ändå den som de sjöng i körslaget idag; Watching the stars. Gomenasai, Jonna-san, men jag får tycka som jag vill.



Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Played Out Rhino Banga

men men.. nääee ! usch. bläh.

2008-04-19 @ 20:59:41
Fangirlsquel av: Sofia

nej men sjöng han en av sina egna låtar? va fult.
Fast jag älskade låten när den var ny.
Det är inte lika illa att gilla Brolle i Luleå som i Boden tror jag...

2008-04-20 @ 00:22:38
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0