Fuck you right back

Liver knullar. Blä.

Alltså, när jag lämnade skolan trodde jag att det skulle bli värsta fina dagen idag för det hade varit det ditintills, förutom det faktum att jag inte såg Städis idag då. Snyft. I alla fall. Vi hade slutat tidigt och fint och jag hade värsta helgen att se fram emot med bara massa kompisar och skit och så gick jag till Örnen för att se om Erika-chan skulle sluta så vi kunde åka med samma buss och det skulle hon. Pepp. Vi hade värsta mycket att prata om för vi har inte setts på två veckor, så vi satt och hade jätte mycket att prata om och stuff.
Sen så gick Egon och Håret (formally known as Vitjackan) förbi och såg lite dryg-snygga ut. Jag tror jag gillar dryga killar, så länge det inte går till överdrift. Och sedan ser jag också Bandana-killen gå emot bibliotekets håll (förmodligen inte till biblan men men).
Senare på bussen bestämde vi att eftersom jag hade slutat så tidigt så kunde jag kolla upp med Simon och Martin och typ vara med dem innan deras buss gick från Råneå och jag var värsta glad för jag har inte träffat Martin sen typ i julas eller något.

Så när bussen rullar in i Råneå så blir det nästan att jag flyger till skolan, för jag är så cp-glad. Jag går in, men bestämmer mig för att jag hatar skolan lika mycket som jag hatar den, så jag GÅR UT och väntar (hör och häpna). Jag sitter och väntar och det kommer ut lite ströfolk, mest småglin (94 och några 92) som jag stör mig på för att de försöker vara så jävla coola. Yeah right. Man blir inte gladare av att de vill använda mig som måltavla för sina snöbollar när jag sitter och läser.

Så när jag sitter där och är lagom less så tänker jag att de sitter väl därinne och är glin som inte kan hantera kyla (Martin och Simon då), men att jag som fan inte tänker gå in i den jävla råtthålan. Har jag sluppit därifrån med livet i behåll ska jag vara nöjd och inte gå dit fler gånger. Bussarna rullar in och folk börjar strömma ut ur skolan. Men inte en skymt av skitungarna. DÅ HAR VÄL GÅTT OCH BLIVIT SJUKA BÅDA TVÅ SAMTIDIGT!

IRRITATION!

Jag reser mig och och går surt därifrån. Jag har fan frysit röven av mig och de behagar inte ens att vara i skolan. Piss på dem, jag som hade tänkt att vara snäll och allt > >

Och som grädde på moset så har jag en jävla bokrapport att skriva till engelskan som ska vara klar idag. Suck. Ja, livet knullar, men jag har fanimej inte någon glädje av att sitta och se på i alla fall.

Jaja, det är ju filmkväll imorgon hos Erika i alla fall, och Simon och Martin ska ju dit då. Fast det kommer väl bli så att antingen får inte jag fara eller så är inte de där. Då blir jag förbannad.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

varför skulle han inte kunna gå till biblan? :P

2008-04-05 @ 20:18:15

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0