Funderingar

Nu ere så här att jag funderar lite granna nu. Jag vet inte riktigt på vad, men jag funderar i alla fall mycket. Mest på hur mamma nu kommer svara när jag frågar henne om jag får gå på konserten och sedan därefter lägger den obligatoriska följdfrågan till det. "Kan du föra över mina pengar till mitt konto så jag kan betala biljetterna då?"

Hm... Jag misstänker nästan att det kan hända att bli så att mamma säger: "Nämen, då får du inte gå." Då kommer jag undra hur hon hade tänkt sig att jag skulle lyckas köpa biljetter utan pengar.

Nä, jag orkar inte sitta och fundera på det nu, så jag ska skriva på Romeo x Romeo istället.

image47

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0