Helgen och shiat

Jag har som sagt varit lite dålig på att uppdatera bloggen nu i helgen, dels för att Sofia var här i fredags, dels för att jag har varit hos min mormor och morfar annars.

Jag ska försöka sammafatta kort det viktigaste.

FREDAG:
Skola. Mestandels av dagen springer vi runt och har allt som vanligt. Innan engelskan blir det dock en liten änding. jonna råkar sparka till min fot så jag håller på flyga ner för trappan och precis när jag nästan skriker "DU KAN INTE DÖDA MIG I TRAPPAN!" (som att hon skulle få göra det någon annan stans xD) så kommer Knut gåendes emot oss och ser helt glad ut. Det blir pinsam tystnad när jag går typ två trappsteg bakom honom ner till trean. USCH vad hemskt det var.
Nästa hemska event var när vi av någon anledning skulle gå och dricka i matsalen, jag trodde det var för att Knut var där men när Sofia efter en snabb blick skriker någon ohörbart och sedan kutar iväg så misstänker jag att det inte var så. Vi andra står kvar som om vi var dumma innan vi kollar in och ser att en viss Knut står vid mjölken. Oj oj säger jag bara.

LÖRDAG:
Sofia far hem från mig sex på morgonen med pappa när han ska köra buss. Några timmar senare beinner jag mig hos pappas kusin som fyllt femtio i veckan. Ännu några timmar senare sitter jag och ritar och när jag kollar upp i spegeln som finns några meter framför soffan jag sitter i för att kolla vilka det är som har kommit så ser jag ett rysligt bekant ansikte. Jag höll på att kasta ifrån mig papprerna och skrika när jag såg Städis slappa stil, Städis hår och Städis glasögon se tillbaka på mig där i spegeln. Nu var det inte Städis dock, men killen (som jag tror hette Daniel) var fanimej en kopia av honom! Inte lika tanig, men nästan. Det höll på att skrämma livet ur mig.

SÖNDAG:
Inget intressant hände som jag inte redan har berättat. Möjligtvis att när mamma sänkte ner My Chem som strömmade ur högtalarna i bilen så var det inte jag som gav henne onda ögat utan pappa! Jag höll på att garva ihjäl mig xD


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: josefine

hahaha guud, vad kul de lät de du slrev om som hände i söndags ^^

2008-04-14 @ 17:19:58
URL: http://jossefaijne.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0