I don't cry for pain

Jag sitter här, natten till söndag (fast nu är det söndag) och lyssnar på musik högre än vad jag brukar göra på natten, för att annars väcker jag folk. Nu är det dock bara jag och hunden hemma, ingen som klagar med andra ord.

Jag läste just Erikas blogg och ett blogginlägg om hennes mens. Över att hon skulle vara känslosam och så vidare i en vecka nu (ni som inte vet hur hon kan bete sig då ska skatta sig lyckliga, hon är som på morgonen när man väcker henne). Jag å andra sidan känner inte med henne. Jag förstår inte hennes smärta i att ha mens.

Javisst, jag har kommit in i puberteten. Javisst, jag har fått min första mens osv. Men nu börjar jag undra lite grann. Det känns som om det är mer än fyra veckor sedan som jag hade min mens sist. Visst, en del har mens med tre veckors mellanrum medans andra har med fem veckor emellan. Men jag brukar ha fyra.

Nu har den emellertid inte kommit på ett bra tag. Detta orsakar givetvis funderingar. Kan det vara så att jag har slutat få mens av någon anledning? Att jag har hamnat i ett premature klimakterie? Att jag har blivit befruktad av Gud och bär på den nya Messias?

Frågorna är många. Fast jag får vänta ett par dagar till innan jag börjar oroa mig på riktigt. Vem vet? Jag kanske får min mens i natt.



UPDATE:
Dessutom så grät jag till The Mexican bara för att bögkillens nya pojkvän dog och han hette Frank. vad tror ni? jag har lite småont i magen och lipar för att en kille som hette Frank dog - Är det mensen som kommer nu?

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Anonym

http://www.blooondiiie.blogg.se

2008-04-27 @ 00:27:58
Fangirlsquel av: JONNA

MAANDA!! Du skriver väldigt liiiite på din blogg nuförtiden, du skrev alltid minst 5 inlägg om dagen förut, vad har hänt? O.o

2008-04-29 @ 15:19:33

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0