I'm an emo kid, non-conforming as can be

Jag måste påpeka att jag aldrig har tyckt att musik ska vara hjärntvättande. Eller att My Chemical Romance har varit ett band som gör varelser (ja, varelser) självmordbenägna. Förrens igår då.

Jag hade snällt nog släpat ut min hund i bilen för att vi skulle sitta där och lyssna på detta band då, men efter en femton minuter eller så började Wille (hunden) att gnälla. Förmodligen tyckte han att jag hade för högt, så jag bestämde mig för att gå in med honom igen. Det var då det otänkbara hände.

Direkt vi kom in och jag hade satt ner den luddiga svarta saken på golvet sprang han in i köket med sikte på luckan till diskmaskinen. STACKARN HADE BLIVIT EMOTIONELL AV MUSIKEN OCH VILLE INTE LÄNGRE LEVA, FÖR ATT TEXTERNA VAR SÅ DRAMATISKA OCH SÅ GUDOMLIGA!

Detta var en mycket traumatisk upplevelse för hela familjen, men Wille överlevde utan några skador och är redan tillbaka på benen.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

haha så sjukt xD Men jag nallar honom nästa gång jag kommer till dig, bara så du vet :P

2008-04-29 @ 20:36:29
URL: http://behindthewords.blogg.se
Fangirlsquel av: Petra

Hej! Jag var bara inne och kikade lite på din sida. Tänkte bara lämna ett litet avtryck. Spana gärna in en schysst "musikvideo" om 80-talet på min blogg. :)
//Petra

2008-05-01 @ 19:56:34
URL: http://www.petra79.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0