I'm not holding my tongue for you anymore

Fan vad jag blir less och irriterad på min lillsyrra hela tiden! Ni förstår inte alls hur lyckliga ni ska vara att ni bara har äldre syskon, dessutom om ni inte ens har systrar! Matilda tar mina saker hela tiden och det finns inget jag riktigt kan göra åt det heller!

Det senaste gångerna har det varit att hon har tagit min kamera och då har jag blivit redigt less på henne, så nu får hon aldrig använda den igen. Spelar ingen roll om hon ska fara till Frankrike eller om hon ska till Afrika eller Japan, hon får fanimej aldrig röra den igen.

Nu har det dock inte varit kameran som hon har snott utan mina solglasögon. Notera gärna att de ska vara plural på solglasögon. Och jag lär inte få tillbaka varken mina pilot- eller flugglasögon eftersom hon nu har farit till Frankrike. Dessutom kommer hon inte hem förrens om typ tio dagar. Jaha. Vad kul.

Inser ni nu hur lyckliga ni ändå borde vara att ni inte hr yngre syskon? Ni har alltid varit yngst och knappt blivit försummade på något.

Jag däremot fick lära mig att växa upp så fort jag fick yngre syskon och nu när de äntligen inte vill ha mamma och pappas uppmärksamhet lika mycket så tar de mina saker istället.

Jag är redigt förbannad.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: JONNA

Du, jag hade samma problem när min syrra bodde hemma OCH när hon kommer och hälsar på, och hon är den äldre..

Hennes första "pitstop" är alltid mitt rum där hon rotar igenom mina grejer i jakt på läppglans, solglasögon, nagellack och övriga accessoarer, sen tar hon mina senaste tidningar och begraver sig i min säng och tvingar mig höja till högsta volym på musiken på datorn.

2008-04-26 @ 17:52:16
Fangirlsquel av: JONNA

Jag lånar däremot aldrig saker av henne.. :P

2008-04-26 @ 17:53:03
Fangirlsquel av: Linda

Hehe.. det där var jag för några år sen, när Helena bodde hemma xD

2008-04-27 @ 10:05:47
URL: http://betweenthebars.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0