In the brightest hour of my darkest day

Idag har det varit molnigt nästan hela dagen, men på något sätt så har det ändå varit ljust ute. Såklart så har ju Matida fortfarande mina solglasögon (och jag lär ju inte kunna förvänta mig att de ska komma vandrandes hem till mig och säga att de har saknat mig eller hur?).

Det har också varit kallt. Det betyder att man inte kan sola. Inte för att jag hade tänkt det, men om det hade varit varmt hade jag kunnat sitta ute och lata mig istället för inne. Det hade varit lite variation på vardagen. Synd dära ;D

Men i alla fall, nu ska jag göra så att jag ska försöka sammanfatta dagen lite kort (i ett annat inlägg såklart xD)


Papa Roach - Forever

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0