Jag orkade visst

Jag har nu mer suttit hela dagen och varit JÄTTEDUKTIG! Jag har skrivit klart nästan hela historia delen och jag tänker fanimej läsa klart boken imorgon. Jag lovar att jag ska ha läst klart den tills tisdag! Tror jag i alla fall. Vi får se, det är bara trehundra sidor kvar nu, så att...

Men det ska nog lösa sig ser ni. Även om boken var tråkig och det var tråkigt att skriva värsta tråkiga uppsatsen om samurajer. Samurajer är kul, men inte att skriva en fakta uppsats om dem. Plus att jag var tvungen att korta ner min text om Rituella självmord för att jag insåg att annars skulle jag verka helt störd.

Som om jag inte var det.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0