Let's show 'em all how you move to this phenomenon

Updaten av festen då? Tja, jag hade önskat att jag hade haft en mobil jag hade kunnat blogga med, för det hade varit SJUKT bra. Orkar dock inte skriva ner allting nu, så ni får väl stå ut med att ha en sammanfattning av min version, samt några bilder (Ingen fara, jag lovar att inga bilder som ni har sagt att jag inte får lägga upp åker upp). Inga bilder där folk håller i något alltså x3
De som var där och pratade mig (alltså, hela tiden då) var Sofia, Jonna, Linda, Malin, Bella och Maggie.

FESTEN:
Tja, säger vi såhär tror jag alla ska förstå: Jag passar inte in på en fest om jag inte vill. Jag hade kunnat socialicera mig, men jag har aldrig varit den personen som gillat att göra det (en del känner ju till hur lång tid det tog innan jag ens pratade med någon i ettan). Jonna trodde mig dock inte och det känns lite surt att hon inte kan lita på vad jag säger.
Alla drack, självklart, utom jag, Maggie och Malin som inte ens smakade en klunk. De andra drack inte jätte mycket (de jag brukar umgås med alltså), men det kan väl ränkas med att det blev en eller annan baksmälla xD
Jag och co förflyttade oss mellan soffan och bordet och Jennys rum och gjorde faktiskt inte så mycket mer än så. Vi träffade också en kille som vi fick orden (eh? xD) att kalla Direktören. Honom skulle vi kalla på om vi fick något problem. Det var väl inte så mycket vi hann prata om kanske, eller för den delen prata med honom alls, men han var kul (kanske för att han var full?).

Annars var väl det roligaste när jag gick för att öppna dörren åt Tomas, Kalle och Tobbe och de drog med mig ut på altanen. Jag försökte gå in igen med motiveringen "Jag vill inte bli utelåst >x<" och blev försäkrad om att jag inte skulle bli det. Inte ensam i alla fall. Sen låste David dörren.
Tomas frågade varför vi bara satt där och inte gjorde något och jag svarade väl något i stil med "För att vi inte har något att göra?" Sen tryckte Kalle en öl i min hand och talade om för mig att den var god. "Den är ljummen." Jag antog att han visste vad han pratade om, men då tog han tillbaka den xD Sen blev vi insläppta igen och då var mina strumpor väldigt blöta >w<

Sen hände inte så mycket mer.


image53
Jonna och Malin posar på "förfesten"

image54
Och Linda posar med en liten grön lampa från IKEA

image55
Sen insåg vi att man inte ska lukta pizza och nudlar i munnen - Munskölj ftw!

image56
Jag posade såklart medans jag sköljden munnen med tandkräm (ja, tandkräm)

image57
Misslyckat posefoto på hållplatsen

image58
*posing*

Fler bilder finns att hittas på min bilddagbok (länk till höger under "Skräckscener"). Ska lägga upp en film och lite till bilder här dock snart <3


SAMMANFATTNING:
Det var kul, men jag var malplacerad och jag var dum nog att inte ens försöka passa in. Dumma jag x3

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Eh...får man fråga vem som lyckades få en baksmälla av
den mängd alkohol som vi drack?...

2008-04-19 @ 16:25:13
URL: http://nightsgrow.blogg.se
Fangirlsquel av: Anonym

Amanda har fått det om bakfoten, ingen fick nån baksmälla ju xD Jag sa att jag hade frossa och ont i halsen men det är för att jag håller på att bli förkyld :)

2008-04-19 @ 17:26:12

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0