Meningslöshet

Jag ska skriva hela tiden. Jag ska skriva hela tiden, jag ska skriva hela tiden, undrar hur mycket jag kommer att skriva om jag inte slutar jag skiva. Jag ska skriva allt som jag tänker på och det får inte bli några stavfel och jag måste skriva så snabbt som möjligt.


Åh, vad jag vill se 300 just nu, de är så bra. Jag måste byta låt annars kommer jag bara att sitta och tänka på den hela tiden.


Jag längtar tills imorgon, undrar vad Sofia tänker ha på sig? Och Jonna och Linda. Och Malin, jag hoppas att Malin hittar byxorna som jag vill låna. Undrar vad jag ska ha på mig för byxor om hon inte hittar dem? Jag måste ha med mig något annat alternativ. Hm. Jag måste prata med mamma och pappa om hämtning också.

Usch vad fult det här känns. Jag sitter bara och skriver en massa. Och Linda hickar. Sofias hörlurar är sönder tydligen. Och nu ger Jonna råd till Linda.


Jag vill hem, eller egentligen låna en telefon så att jag kan ringa till Alexandra. Det här är ytterst tråkigt och jag har ingenting att göra. Jag vill komma ihåg vad det var jag tänkte skriva för jag hade ju kommit på värsta bra början. NEJ, vad jobbigt. Jag hatar det här - Jag har TRÅKIGT!


Kan jag inte bara få gå? Kan inte klockan bara vara tre just nu? Jag vill ha pengar på min telefon. Eller att Alexandra ska logga in på msn så jag kan be henne komma in till stan lite tidigare. Usch vad jag har tråkigt. Mou, detta är mycket trist. Jag fattar inte hur jag bara kan sitta och skriva en massa meningslösa saker.


Fan vad det här är trist, vi bara sitter här och gör ingenting och skriver och skriver och skriver och det är TRIST! Kan det inte komma någon kul? Kan inte något hända? Blä. Jag ska lägga upp det här på min blogg sedan, bara för att se hur många som kommer att läsa allt. Fast det kan jag ju inte kolla egentligen. Vafan, blogg och blä är felstavat. Det stavas ju så som jag har stavat det.


Jag är torr om läpparna och nu skriver Jonna att hon har hittat kepsens pixbox.


Nu kollade jag på två killar som hånglar med varandra. Det är väldigt hett. Eller inte. Jag skojjade bara.


Om jag kolla på Kepsens pixbox nu så kommer jag ju inte att fullfölja mitt mål att sitta och skriva hela tiden på det här. Fan det är ju snart en hel sida och jag har typ skrivit i tio minuter. Max!


Fan vad jag tänker på meningslösa saker hela tiden. Bara massa skit och stuff. Och nu började jag tänka på Cristian också. Han har förändrats mycket. Jag ville inte att han skulle förändras, jag gillar inte förändring. Det är dåligt, inget stannar som det alltid har varit. Kan inte allting bara vara likadant hela tiden? Jag ville inte att Cristian skulle gå och bli dryg och arrogant. Och ironisk. På David går det bra, men han kan man som få att reagera och skratta ifrån det genom att göra något som han tycker är pinsamt. Det kan man inte göra med Cristian, för jag träffar honom inte och jag vet inte ens vad han tycker skulle vara pinsamt.


Tja, nästan en sida är ju lyckat.

Vilka har läst allt?


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jag läste. Och jag har INGEN aning vad jag ska ha på mig.
Haha får sno något av mamma xD
Det skulle bli en syn. Seriöst, jag har absolut ingenting att slänga på mig.
Vad tror du reaktionen skulle bli om jag kom i underkläder bara?

2008-04-17 @ 13:47:21
URL: http://nightsgrow.blogg.se
Fangirlsquel av: Jonna

Amanda; Jag läste allt, och alla måste logga in på msn ikväll, det är ett måste.
Sofia; Jag tror inte att nån kille skulle misstycka om du kom i underkläderna.. :P

2008-04-17 @ 17:09:09

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0