Mitt namn är Creepie

Alltså. Vi har sett alla idag. Alla utom Städis. ALLA! Och Jonna gnuggade på stället där wimp snuddade vid min arm i matkön x---D

Och nu höll jag på ropa till honom:

"Jonna gnuggade sig emot stället där du tog på min arm!"

Pinsamt värre xD


UPDATE:

Alltså, det var fult att både Jonna och Sofia tyckte att det var pinsamt att vara i närheten av Wimp, Sofia speciellt eftersom hon inte ens tycker att han är snygg xD Fulaste var nog ändå när jag knuffade honom lite lätt i sidan för att han skulle flytta sig och Jonna gör om det för att se ungefär hur hon skulle reagera. Förövrigt kom vi fram till att hon antingen skulle svimma eller smälta och kladda fast på hans arm.

Sen var det lite fult när han skulle stoppa tillbaka smörkniven (han tog jätte mycket smör x--D) så höll han den i vänster hand och jag skulle precis ta smöret så han kunde inte stoppa tillbaka den så det blev värsta fula saken. Jag höll på ta den av honom och stoppa ner den i smöret för jag blev så less på att han inte klarade av det själv!

Haha. Pinsamt värre.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jag ogillar att Jared har en lektion på en våning som inte finns.
jag har inte sett han nog idag.

2008-04-17 @ 12:10:17
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0