My mouth is dry with words I cannot verbalize

Jag har tydligen fått lite complainings på att jag skriver lite nu förtiden. Jag måste helt ärligt säga att det är för att jag nästan aldrig kommer på något jag vill skriva och när jag väl gör det sitter jag inte vid någon dator.

Så, där har ni anledningen.

Nu ska jag gott göra alla genom att skriva JÄTTE många inlägg (men inte för många, för då blir det jobbigt för Sofia och då kommer hon slå mig sen xD).


Paramore - We are broken

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

jag uppskattar faktiskt ändå att du inte skrivit så hemskt mkt. Jonna däremot, hon ska få stryk.
Och alla på bilddagboken! Suuuuck.
Jag har dessutom 49 olästa mejl. Och då är inte mibbamejlen inräknade där :(
Det blir en lång dag idag.

2008-05-01 @ 15:30:50
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0