Oh how I love...

But oh, how I love sad endings.

Jag läste just slutet på Absolute Boyfriend. MINI SPOILER VARNING!

Det var ett totalt oväntat slut och jag satt och lipade de sista kapitlet. Usch vad det var sorgligt, men ändå så bra. Jag bara satt och grät och grät och grät. Jätte bra serie, och jag kan inte förvänta mig annat av Watase-senpai. Jag bara älskar hennes serier, de är så vackra och poetiska så att det inte är sant.

Spoiler varning slut.

Jag rekomenderar verkligen den serien. Speciellt till Sofia som jag tror skulle gilla den asmycket, även om hon inte skulle gilla slutet. Därför måste jag ju såklart länka till sidan så att hon kan läsa.

http://www.onemanga.com/Absolute_Boyfriend/1/

Jag hoppas att du läser den nu också Sofia, i alla fall första kapitlet, så att jag kan på någon respons och ha någon att prata med om den. Jag tror Jonna också skulle gilla den, men jag har ingen aning om vad Linda skulle tycka om den. Ni kan också ta och läsa så att jag kan konvertera er till Manga-fangirls så vi kan springa runt och göra fangirl squels hela dagen (som att vi inte gjorde det nu). Egentligen tycker jag alla kan läsa den, så att Watase-senpai blir ännu mer erkänd <3

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Okej den verkar bra.... damn you, nu kommer jag typ vara totalt associal och bara läsa den här hela kvällen xD

2008-04-04 @ 19:59:19
URL: http://nightsgrow.blogg.se
Fangirlsquel av: jonna

bring it to school, and gravitation ftw ! :)

2008-04-05 @ 20:19:46

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0