ORKAR INTE!

Jag har en svenska slash historia rapport att skriva tills onsdag. Jag vill inte skriva en svenska slash historia rapport. Jag orkar inte skriva en svenska slash historia rapport. Jag måste skriva en svenska slash historia rapport. Usch.

Jag har visserligen ett intressant ämne, men boken jag har valt har hitintills inte varit lika intressant som ämnet. Det mest intressanta var introduktionen som handlade om hundra år senare, om hur huvudkaraktärens son upplevde bombningen i Nagasaki under Andra världskriget. Jag ångrar att jag inte valde att ens försöka hitta en bok om Normandie. Jag är korkad. Hade jag hittat en sådan hade jag slukat den för länge sedan.

Jag måste ju i alla fall skriva den, annars kan jag ju räkna med ett nersatt betyg i både svenska och historia och det skulle jag fan inte klara av.

Tur att samurajer är intressant i alla fall.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0