Party party

Ere fest hos er eller?

Tja, imorgon gäller det. Min oskuld som icke-festande-tonåring kommer att vara bortblåst och kommer aldrig komma tillbaka igen. Coolt det hade varit om jag hade kunnat säga att jag aldrig var på en fest som tonåring. Eller inte. Tja, de som känner mig, eller läser min blogg regelbundet, vet att jag har en VÄLDIGT underlig syn på vad som är cool.

Nu är det såhär att jag hoppas att Malin hittar byxorna som jag skulle låna. Annars blir det tungt. Annars har jag inga byxor att ha på mig. Jag får väl hitta något jag kan ha på mig utifall att.


Sen så vet jag inte riktigt vad jag möjligtvis skulle kunna låna till Sofia heller. ARGH! Jag önskar att alla var här så vi bara kunde prata igenom allt. Eller att idag var imorgon och att vi inte hade några som helst problem med något, att allt var löst.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0