Pinit! >w<

Om Erika hade varit en av de få tjejer som jag umgicks med på skoltid och faktiskt brydde sig lika mycket om killar och allt som kretsar kring dem lika mycket hade hennes respons varit; "Pinit! >w<" Nu likar den mer; "Jaha..."

I alla fall. Som endel av er vet så har jag haft utvecklingssamtal idag. Innan det hände något väldigt obekvämt.

Jag följde med Sofia helt normalt med till Åhlens där jag var tvungen att vända tillbaka för att hinna till mitt utvecklingssamtal då, som jag såg fram emot sååååååå mycket. Eller inte. Där jag gick i korridoren på väg mot det där lilla grupprummet som alla andra hade haft sina samtal i så mötte jag en bekant syn. Eller person. Eller snarare tre. Gissa om inte vilka som kommer gåendes emot mig om inte Knut, Egon och Håret. Jag var nästan på väg att säga "Snap!" men insåg att det hade ju hörts.

Mitt hjärta bultar fortfarande panikslaget när jag tänker på det. Fast jag är samtidigt väldigt lättad. För om de hade kommit ihåg något av händelsen för två månader sen (av någon anledning höll jag på skriva för tre år sedan O.o) så hade de bästa tillfälle att konfrontera mig med det då. Men inget hände. De passerade mig, och jag kom levande förbi dem. Ingen skada skedd. Vi kom alla över det.


Ps. Jag måste ändå nota att jag tror Sofia och Jonna misstolkade vad jag menade att jag skulle lägga upp här på bloggen. Jag menade väl ändå inte att jag skulle lägga upp bilder på dem? helt knäpp är jag inte. Jag menade att jag skulle lägga upp bilder av mig, när jag gör våra fina signs som vi kom på idag. Ni vet, när vi signalerar Håret, Mössan, Egon och Bndn-klln.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jo jag misstänkte att det var bilder på dig själv men just att du skulle skriva ut vilka dom representerade gjorde mig nervös.
Men vafan gjorde dom kvar där!? Slutade dom inte efter svenskan! :O

2008-04-10 @ 17:26:14
URL: http://nightsgrow.blogg.se
Fangirlsquel av: Erika

Jag bryr mig om killar! Det gör jag! Jag är bara inte helt fanatisk (åtminstone inte runt killar som faktiskt existerar, vissel vissel).
Ack, men du skulle nog få se ett antal pinit om du hittade en man med dessa standards:

Intelligens
Glasögon
Dryghet
Humor
BLOND! (Ja, jag har accepterat mitt öde - jag tror det finns en anledning till att nittio procent av mina karaktärer är blonda.)

2008-04-10 @ 23:00:13
URL: http://mizuumi.bloggspace.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0