Romantic son of a bitch

Jag var på stan och vandrade runt i min okunskap om vad klockan var i väntan på bussen och bestämde mig själv för att gå på H&M och kolla runt lite grann - Mainly för att jag ville kolla om de kanske hade de där gröna byxorna som var slut på nätet > >
Jag strosade runt lite grann och var på väg ut igen när jag såg en kille och en tjej (misstänker att de var ett par) som kollade runt på lite kläder åt tjejen (antar jag eftersom de var på damavdelningen?). Tjejen plockar upp en gräslig liten skapelse föreställande en rosa-vit rutig halterneck och jag ville bara spy när jag såg den. Uppenbarligen tyckte killen samma sak, för när tjejen frågade vad han tyckte om den svarade han helt ärligt:

"Det ser ut som Pippi Långstrump goes Hocker!"

Ärlighet varar längst, och jag måste säga att jag tycker att det är otroligt... romantiskt kanske inte är rätt ord, men typ, att han sa vad han faktiskt tyckte istället för att låta flickvännen köpa den gräsliga saken.
Nu säger inte jag att pojkvännen alltid borde säga vad han tycker, speciellt inte om tjejen frågar om han tycker hon ser tjock ut och han tycker det, för det kan leda till seriösa problem, och då menar jag inte i förhållandet endast.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0