So darken your clothes

...or strike a violent pose.

Jag köpte en ny jacka idag. Den är blå och jag är nöjd. Hoppas att jag är det imorgon med. Jag måste typ börja tänka på vad jag köper för kläder nuförtiden. Jag har nämligen insett att jag köper kläder som jag tycker är bekväma men som jag känner mig ful och sunkig i. Det är inte bra, för då tycker jag inte att det är bekvämt att ha dem längre. Men nu ska ni få se jackan jag köpte i alla fall ^w^

image73

 
image75

image74

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

Så du fann dig ett fitting(xD passande) plagg. Så bra :) Den var clean :P

2008-04-29 @ 17:56:06
URL: http://behindthewords.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0