Stand Climb and Fall - Stanley Climbfall

Okej, titeln har inget med detta att göra, men däremot har titlar allt med detta att göra.

Jag vet nämnligen inte om jag ska ha titlar eller inte till min Romeo x Romeo kapitel-novell. Alltså, titlar till varje enskilt kapitel. För om jag ska ha det tänker jag inte ha titlarna på engelska, för det blir bara väldigt fult, med tanke på att inget annat är engelska.

Så vad tycker ni? På svenska eller inget alls? Ni har till midnatt att svara, sen skiter jag i era val.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jag vill ha på engelska :(
Silently dancing alone... var det så?

2008-04-10 @ 17:26:55
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0