Stor flicka - Små bröst?

Jag bestämde mig för att jag skulle följa med Erika hem när jag satt på bussen, jag hade ändå sagt att jag skulle komma hem sent eftersom pappa hade bett mig göra ett ärende.

Så sitter vi där och pratar om något och sedan frågar Erikas mamma om Liv haft på sig en viss klänning, som hon hade på sig, i skolan under dagen. Ja. Sedan undrade hon varför Erika aldrig hade något sådant, hon skulle säkert vara jätte söt. Visst, det tror jag med. Men jag kan INTE tänka mig Erika ha på sig en sådan klänning. That's not in my head. Jag och Liv började självklart Asgarva. Erika säger till sitt försvar att hon visst skulle kunna ha den, Liv argumenterar om att den är för stor. Erika har inte lika stora bröst som sin yngre syster.

Erika söker stöd hos sin mor.

"Nej, men Erika har inte likadana bröstomfång som Liv har, det är inte mer än så."

Självklart börjar vi asgarva igen. Erika blir småtjurig och man (jag) försöker uppmuntra henne genom att säga att om man har stora bröst hänger de bara mycket när man blir äldre, de är ivägen och att man får ont i ryggen.

Fight for the girls with small boobs!

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

sant Amanda, stå upp för de småbystade damerna!

2008-04-24 @ 16:38:54
URL: http://nightsgrow.blogg.se
Fangirlsquel av: Eri-sama

Gambate!
Och jag tjurade INTE! Jag var väldigt värdig och accepterade min moders förrädiska sida med upphöjt lugn. *host*

2008-04-28 @ 22:31:46
URL: http://mizuumi.bloggspace.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0