The groovies

The Groovies är ett bra band. Trots att jag inte brukar lyssna på varken Garage eller Punk.

http://www.myspace.com/thegroovies

image69
Tröjan är to die for (samt tatueringarna, men de kan jag ju inte skaffa förrens jag är arton >x<)

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Anonym

jag tycker om personen som har tröjan på sig. Den är fin (båda två alltså)
WiEEE TROJA!! :DD:D:D:D

2008-04-21 @ 21:29:11
Fangirlsquel av: Played Out Rhino Banga

Du räknas väl ändå inte till alla? Varför skulle du göra det? Med alla menar jag trion, kepsen och NG.

2008-04-21 @ 21:54:35
Fangirlsquel av: Played Out Rhino Banga

Jag la till honom igår, för jag hade tråkigt, men tydligen inte så tråkigt att det blev roligare att prata med honom xD

Jag tror jag vet anledningen till att du gillar bandet.. hmm..

2008-04-22 @ 07:46:26
Fangirlsquel av: Played Out Rhino Banga

omfrtg, jag skämtar, men okej, jag ska sluta skämta.. bara vara allvarlig. :P

2008-04-22 @ 09:12:52

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0