The shinning

Solen skiner, My Chemical Romance kvittrar (okej, kanske inte rikgtigt kvittrar, but you get the point) i hörlurarna och jag har suttit ute och avnjutit en skål med fiisk-soppa.

Det var nog den konstigaste meningen jag någonsin inlett ett inlägg. I alla fall så har solen bestämt sig för att titta fram efter att ha varit frånvarande hela dagen bakom en helt grå himmel. Den frina bron över Luleå älven som man vanligtvis brukar se väldigt mycket från skolan var helt blockad av dimman. Och då snackar vi att det är stort, eftersom denna bro inte ligger mer än ett par hundra meter från skolan. Mycket dimma dära.

Vi har fått en fin spanska läxa att göra. Bara sju sidor med uppgifter. yeey, that's great. Måste läsa klart min Lestat bok också, insåg att den ska ju vara klar på fredag och jag har inte ens läst halva än. Nästan, men fortfarande tre hundra sidor kvar. Ish.

Så jag vet inte riktigt hur jag känner mig nu. Återkommer med uppdateringar på humöret.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0