Vi är alla faghags~

Jag och Linda hade kul idag efter skolan. Vi gick på stan och spanade in kartor och gick runt lite överrallt. Sen såg vi Diva och Bögen(!) - som inte egentligen är bög - och då kunde vi inte låta bli att gå in på Konsum och köpa glass så att vi skulle kunna stå där ute och spana på dem.
När det blev en bänk ledig tänkte vi först sätta oss bredvid dem, men isåg att vi inte skulle ha något "normalt" att prata om, så vi bestämde oss för att det var lika bra att låta bli, eftersom det enda Linda kunde komma på var att vi skulle stöta på dem. Nej? Kanske inte går så bra, vi skulle bara bråka om bögen och Linda har dessutom pojkvän xD

Vi stod där och stekte i solen, skrattade och försökte diskret kolla på dem lite då och då, de kollade tillbaka på oss också, men det var som ändå inget som bekymrade oss. Jag stod med benen i kors och efter ett tag så tröttnade jag på det och tänkte att jag skulle flytta den högra foten så jag stod skönare. Vad tror ni händer om inte att jag krockar med Lindas fot och snubblar?
Jag skrattar generat och kollar sedan bort på Diva och Bögen igen och då ser jag hur Bögen skrattar åt något och situationen blir ännu pinsammare. Fast om han skrattade åt mig (Diva skrattade också, men han var inte lika söt, så det är inte värt att nämnas) så är det väl bra? Det tycker jag, för det betyder att han lägger märke till mig i alla fall.

Kuligt värre.


UPDATE:
Jag glömde visst nämna att Diva och Bögen stirrade på oss nästan hela tiden också. Och att vi mötte Wimp och Kepsen på Konsum när vi skulle köpa glass.

Åh, vad jag gillar våren när den känns som en svalare version av sommaren!

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Nice work Amanda! Fortsätt med det här under veckan så spenderar ni säkert valborg tillsammans ;P

2008-04-24 @ 19:30:59
URL: http://nightsgrow.blogg.se
Fangirlsquel av: Linda

Du glömde nämna diva och bögens stirrande och att vi träffade wimp och kepsen på konsum^^

2008-04-24 @ 20:08:56
URL: http://betweenthebars.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0