EMO GOEZ MALLORCA

Tja, som dem flesta som uppdaterar sig på antingen min blogg eller bdb (oj vad jag lät fjortis där > >) vet att jag numer befinner mig utanför vårat vackra (host) lands gränser. Långt utanför. Närmare bestämt Mallorca. Det är fint. Påminner om förra gången, även fast jag är på andra sidan ön. Det enda som skiljer sig nu från då är min hårfärg, ålder och att jag har skaffat mig ett span. Ett snyggt span också. Sofia är den enda som fått höra om det (jag typ diskriminerar mina komisar, det är alltid bara hon som får höra om mina span först).

I alla fall, står han några meter ifrån mig just nu, verkar vara relativt svensk och jag hoppas till FAN eller evolutionsteorin (jag läser Illusionen om Gud och den är bra) att han inte kommer hit. Det blir pinsamt.

Vidare. Det är han som är fashioncore och inte jag (angående titeln). Detta bestäms av att han är blek, har flawless hår och att jag inte sett honom utan tröja än. Notera gärna än. Det var allt. Ni får höra mer när jag kommer hem och inet oroar sönder mig att han ska komma och kolla på min blogg.

Owakare,
Amanda-san.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0