Forget your way back home

Nu ligger Spanien inte längre bort än en packad väska, två flygturer och en dag bort. Okej, det låter mycket och det är mycket, men inte nå mycket mer än vad det var fr två veckor sedan. Snart kan man endast finna mig i min nya Wera bikini, på en strand på en av de största medelhavsöarna skrivandes på Romeo x Romeo. För o ja, jag kommer att skriva på Romeo x Romeo. Frågan är bara hur bra det kommer att gå när jag inte har någonting att gå efter i kapitlen. Suck. Jag måste väl ta och skriva ut någon slags kom-ihåg till varje kapitel eller någonting. För jag ska banne mig skriva på den. Och rita karaktärerna.

Nåväl. Nu ska jag packa min väska. Och efter det så är det bara en dag och två flygresor kvar. Typ.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Avgång.

Ps. En del märkte säkert att jag lade upp ett litet smakprov ur kapitel fem av Romeo. Hoppas att ni läste det. Eller i alla fall tänker läsa det. För jag har slitit hårt. Även om det inte var så mycket skrivet. Well, ja ne.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0