GAH! Jag orkar inte mer!

Jag orkar inte sitta och fundera över vad Jonnas nya blogg är. Jag orkar inte bry mig om den heller. Jag orkar inte kolla på bilder av folk som är helt kära och jag orkar inte läsa om hur JÄVLA mycket de saknar varandra. Jag orkar inte bry mig om att alla verkar ha någon kille som gillar dem lite extra mycket och jag orkar inte bry mig om att jag inte har det. Jag orkar inte bry mig om att jag aldrig haft en kille, aldrig kysst en kille och definitivt aldrig haft sex med en. Tjejer gäller det samma sak med, för alla dem som tror att jag är helt lebb. Jag orkar inte bry mig om att alla verkar tycka att jag ska skaffa mig en pojkvän och jag orkar inte bry mig om att jag egentligen håller med dem. Jag orkar inte dejt någon och jag orkar inte vara tillsammans med någon och jag orkar definitivt inte vara kär i någon just nu.
Jag orkar inte med att jag blir galen av att tänka på Viktor, Tomas, University-dude eller vad fan han nu heter och jag orkar inte tänka på honom alls. Jag orkar inte borsta tänderna, tvätta håret, av-finna ansiktet. Jag orkar inte bleka om mitt hår och jag orkar inte klippa mig. Jag orkar inte låta mitt hår växa ut och jag orkar inte raka av mig det. Jag orkar inte färga håret någon annan färg och jag orkar inte låta det vara.
Jag orkar inte se på tvn och jag orkar inte sitta vid datorn. Jag orkar inte skriva och jag orkar inte läsa. Jag orkar inte vara vaken och jag orkar inte sova. JAG ORKAR HELT ENKELT INTE MED NÅGOT JUST NU.

STFU. Jag ska sova nu.

Grattis om Ni Orkade läsa allting. You suck.

Ps. Jag tänker bojkotta kärleken och gå på dejt med Erika imorgon. Typ. Hon är den enda jag tänker sakna. Men inte nu. Inte än. Ds. Äh, vad fan! Jag längtar till Mallorca.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Om det känns bättre kan jag säga: Du är inte den enda.. för det är sant.



och sorry om min blogg irriterar dig, du behöver inte fundera på den. det är en inredningsblogg. Hmm...

2008-08-09 @ 12:10:07
Fangirlsquel av: Sofia

Hah, jag sa ju att det var om inredning.

Synd att du har en dålig dag. På måndag kan vi prata om det ;P

2008-08-09 @ 14:36:52
Fangirlsquel av: Linda

haha xD det hoppas jag verkligen att vi slipper se

2008-08-10 @ 12:31:32
URL: http://betweenthebars.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0