Hem

Hem, hem, ljuva hem.

Jag blev nästan överkörd av en mini spanjor på cykel för tio minuter sedan och min tunga är blå. Tacka min gamla sensei i dojon för att jag överlevde x3

I alla fall så ska jag åka hem idag. Det är roligt att det står på biljetten att avresan är idag men att vi kommer hem imorgon. Nog för att vi gör det också. Enligt mitt schema skulle jag kunna komma till skolan i tid för min första lektion, men å andra sidan känns det inte jätte lockande att komma tillbaka och börja med matten direkt. Fast man vet aldrig. Kanske, kanske inte. Jag saknar ju alla er eller hur? Fast vid näårmare eftertanke har jag Biologi efter matten och det känn ÄNNU MINDRE lockande än att ha matten på morgonen. Yuck, jag ryser vid tanken. No way att jag tänker börja mitt läsår med... You-know-who. Ser ut som att onsdagarna i övrigt inte heller är så trevliga.

Nej nej, efter att tvingas sova på arlanda innan jag kommer hem kan jag garantera att en penna kommer att råka tryckas in i en viss favoritlärares öga om jag ska till skolan. Jag är nog ledig denna dagen med, om det är vad som krävs. Även om det är biologi på torsdag också ;__;

Nåväl, jag är på väg hem nu i alla fall Sverige. Se fram emot det, vare sig ni gillar det eller inte!

Owakare,
Amanda-san.

Ps. Jag har blivit mer gul än brun. Tyckjer jag i alla fall.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0