Hey, sister flow, sister soul, sister (FJORTIS SISTER)

Förlåt Matilda om du läser det här, men du får faktiskt skylla dig själv.

Luleå Kalaset igår. Jag och syster hade fått lov att gå. Syster hade fått dfet om hon lovade att uppföra sig, både under vecka och där. Tror ni hon gör det? Knappast. Och hon var inte sen att dölja att hon var full heller.

När vi skulle hem kring ett-tiden (jag och mina polers hade tröttnat på alla fyllon och ville sova) så skulle hon komma från Max (matstället alltså) och visst gör hon det. Raglandes. Sen står hon och försöker få rätt på sin jacka och ta på sig den på fyra gånger längre tid än vanligt. Sen sitter hon förmodligen (jag vet inte för jag skulle sova hos Sofia med icke fulla människor) och avslöjar hela sin perfekta fasad om att hon skulle vara nykter.

Smart.

Ibland tror jag att hon vill åka fast med att göra korkade saker för att hon ska få uppmärksamhet av mor och far. För att jag får så mycket för att jag faktiskt kan sköta mig och Wilma får det för att hon är yngst. Jag har ingen aning om hur hon tänker och oftast vill jag bara skära upp skallen på henne för att se vad som finns där inne. Herregud.

Jag håller med dig Jonna, det finns inga likheter mellan henne och mig.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0