Jag vill ha sex

...tusen kronor mer på mitt konto. Då skulle jag bli mycket nöjd, för då skulle jag kunna köpa en massa fina saker.

Idag har jag varit hurtig igen. Jag vaknade visserligen inte jättetidigt, men jag har fått mycket gjort, bland annat städat både hall och kök idag. Sen har jag hunnit prata upp mig med Maja, föredetta klasskompis, och åka in till stan för att shoppa lite kläder. Misstänker nämnligen att jag kommer genomgå samma fas som alltid när jag är utomlands; Vägra-köpa-kläder-för-jag-ångrar-mig-alltid-och-är-för-snål. Kan meddela att det plagg jag kommer ihåg att jag sist köpte i ett medelhavsland var en tröja jag ALDRIG använt. Det var två år sedan. Suck.

I alla fall så har jag shoppat idag. Blev tre fin-fina tröjor och en söt lite kjol jag kan ha med min fluga och mina knästrumpor sedan när de kommer. Och en tiara. Jag kommer bli kawai. Om jag inte skulle se så skabbig ut.

I alla fall så ska jag färga mitt hår ikväll. Insåg att jag aldrig skulle orka med mitt skabb-utväxtshår tills det att jag kommer hem från Spanien. Så det blir av att göra det ikväll. Även om jag kanske måste färga om för att det bleks på Mallorca. Provrumsspeglar är brutalt ärliga.

Det var allt från mig, bilder kommer kanske upp senare på mina inköp.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Skabb.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0