Klippning och glass

Nu är mitt huvud snaggat. Skönt värre. Som stubb, fast på huvudet.

Nej, skojjade bara. Det blev en liten klippning, typ toppning, fast lite mer. Nu gäller det bara att fiixa färgerna. Vet inte hur jag ska gör med det. Förmodligen som i höstas, fast då måste jag bleka utväxt och det är redigt jobbigt. Typ som med bussen igår. Men jag tror nog ändå att jag ska göra det. Jag bleker, åker till Mallorca, kommer hem och fixar resten innan der är skola igen.

Vad tror ni, det låter väl skoj?

Änyway. Jag har gjort blåbärsglass idag. Jag hoppas att det är klart till kvällen. Det blir la göra gött. Och skoj.

Owakare,
Amanda-san.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Som i höstas dvs som när du hade blond lugg och svart hår eller som i höstas när du hade svart hår?

2008-08-13 @ 18:55:27
Fangirlsquel av: Jonna

jag tänkte fråga det som sofia frågade xD

2008-08-13 @ 20:03:31

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0