Lite smått och gott i paket

Nu har jag beställt för första gången helt ensam, på min egen bekostnad från H&M. Jag kan inte låta bli att känna mig lite stolt över mig själv - Det är första steget emot att bli vuxen nu när jag börjar närma mig myndighetsåldern. Vad jag beställt, det får vara min hemlighet till paketet kommer om en månad ^.-

Jag längtar redan - Tihi. Fast ganska uppenbart är det ändå; Att jag beställt kläder av något slag. Och Linda förstår nog vad jag menar när jag säger att jag beställt någoting till mig själv som hennes bror anser vara inne i höst. Jag hoppas bara att jag gillar den och att den ser bra ut på mig. Annars får jag sälja den på tradera eller något liknande.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Marielle

Grattis på namnsdagen! :-)

2008-08-08 @ 19:05:12
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Men åååh vad är det??

Jag har också beställt från h&m och det första kommer i slutet av Augusti men sen dröjer det innan resten kommer :(

Jag och mamma råkade köpa likadana byxor

2008-08-08 @ 22:12:18
Fangirlsquel av: Linda

har du köpt en bomberjacka??? du kanske borde ändra färg på texten i kommentarerna

2008-08-09 @ 11:05:47
URL: http://betweenthebars.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0