Rapunzel, Rapunzel, släpp ner ditt långa hår

Så, är ni nöjda nu? Ni har fått se mitt hår och det är långt. Och jobbigt att sköta om. Och ännu jobbigare att styla.

I början ville jag slita ut förlängningen, men sen kommer jag alltid på att jag lagt ner 2000:- på det och inser att jag kanske ska försöka borsta håret innan jag gör det. Så hemskt är det inte faktiskt.

Men vad tycker ni? Ser det ok ut? Det vill säga; Det lilla man ser av håret på bilden. Det är längre där bak. Plus att jag - som jag sagt - har gjort som i höstas och tagit luggen i en annan färg.

Nåväl, jag står ut med det ^^

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Väntan.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Åh nej svänger det åt olika håll när du rör på det??

2008-08-18 @ 14:47:19
Fangirlsquel av: Linda

har du gjort hårförlängningar? :O

2008-08-18 @ 19:43:26
URL: http://betweenthebars.blogg.se/
Fangirlsquel av: Jonna

jag kräver fortfarande en bättre bild.. från alla vinklar och oredigerad. Helst en film om du har möjlighet, för jag kommer inte se dig förrän jag kommer hem från london :'(

2008-08-19 @ 20:45:55

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0