Supersize vs Super Skinny

Första gången jag såg ett helt avsnitt av denna bisarra realityshow. Jag mådde smått illa när de visade vad varje person åt på en vecka. Jag började också fundera över att det kanske inte är så smart av mig att äta så mycket ohälsosamt heller, eftersom jag har gått upp några kilon sedan skolan slutade. Visserligen bara tre ynka kilon och jag väger dessutom inte mer än sextio kilo nu heller - Men det skulle vara kul att väga dessa 60 kilo i muskler istället för fett.

I alla fall. Serien. Smått taskigt av tjejen (vars namn jag inte kommer ihåg ^^' ehum...) att hela tiden kracka ner på vad stackars Alex åt varje dag. Visserligen fick hon bara godis och egentligen inte så mycket heller, men ändå lite taskigt. Dessutom tycker jag lite synd om Alex som hade blivit av med sina chubbycheeks ;___;



Jag menar; Kolla bara! Jag tyckte han påminde om en mindre sunkig Knut som inte röker eller snusar, och inte är han alldelens för gammal heller. Visserligen var han inte irländsk, men close enough? Sen gick han runt och var helt söt hela tiden dessutom. Vem kan klaga på det? Speciellt nu när han inte väger 12 kilo för lite.

Owakare;
Amanda-san.

Dagens ord: Hetighet.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0