Vad klassificerar en dejt?

Detta är ett samtalsämne som jag och Erika hade innan sommarlovet började, bara några dagar innan Sista skoldagen i ettan. Vi kom fram till att det är när två personer tycker om varandra och går på middag samt ser en film eller liknande klassisk filmscen faktiskt är En Dejt. Vilket innebär att jag har varit på två dejter i sommar.

Den första var med - hör och häpna - Linda i Stockholm. För tja, vi åt ju faktiskt middag ihop och sedan så gick vi på bio. Alltså; En Dejt. Lite fult att tänka på eftersom att vi egentligen bara är kompisar och att hon dessutom har en Pojkvän. Nåväl, en dejt är en dejt och Paj behöver inte veta xD

Den andra var jag på igår. Samma sak här, middag (eller en riktigt sen lunch) och bio.

...

Med Erika. Men en dejt är en dejt och jag ska aldrig mer klaga över att jag inte har varit på någon. Även om de enda dejterna jag har varit på den senaste tiden har involverat två av mina tjejkompisar som agerat dejt, varav en av dem har pojkvän.

Kamisama.

Owakare,
Amanda-san.

Ps. Jag vaknade typ just. Moha.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0