Ack now here, the angels sing

Och egentligen är det; "Hark now, hear the angels sing" men det bryr vi oss inte om.

Jag har precis kommit hem från en övernattning hos Sofia, hon och hennes mor var snälla nog att köra hem mig. Och eftersom det var övernatten är det ganska uppenbart att vi gjorde någonting utöver det jag brukar göra lördagskvällar (vilket brukar vara se på film och äta mat).

Det började med att jag kom från bussen in i Sofias hus och kände mig som Kepsens stackars dränkta katt som blev stoppad i frysen sen (för alla stackars ovetande var det en dröm, katten blev inte dränkt ELLER stoppad i frysen). Efter det så gick jag och joinade Jonna i Sofias rum medans den nämnda skulle äta middag. Och då våldgärstade vi hennes blogg (eftersom att användarnamn och lösenord var så fint inskrivna) vilket resulterade i det här (<--Länk!). Sedan skrämde vi henne med att inte säga vad vi gjort, en snigel och en katt (de sistnämnda hos Henrik).

Hos Henrik spelade vi Mario Cart och Guitar Hero bland annat. Jag sög på båda, men jag lärde mig så småning om hur jag skulle göra för att inte bli utbuad x3 Så det var minsann bra att Sofia bestämde sig för att släpa med mig hem till sig, för annars hade jag minsann blivit beroende kan jag gissa.

När vi kom till Sofia kom Jonna på att hon minsann hade glömt sin telefon, så vi fick gå tillbaka (men förtrösta icke, kära läsare, det var bara en gata) och hämta den. Sen somnade vi, typ.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0