Alternativt; Söta pojkar suger

Tja, idag har varit allmänt... allmän. Ingenting speciellt har egentligen hänt idag, men den har inte heller varit helt äckligt jobbig heller. Jag har inte fått se Mike, men däremot har jag fått veta att han visst inte har slutat. Som vi trodde igår och jag bröt av min penna i allmän vrede över den fula nya städaren. Eller jag kanske bara var rädd för att han såg ut som en föredetta militär som typ blivit utsparkad för att han var för våldsam? ^^'

I alla fall. Min dag var allmän, eller var det tills jag skulle ha bild.

Eftersom vi slutade härligt tidigt från biologin efter hårt arbete *hostharkel* så bestämde jag mig för att gå och inhandla det som krävs för att avsluta Erika-chans julklapp. Det gjorde jag inte. Däremot satt jag och frös låren av mig på hållplatsen för att jag väntade på Sofias buss tillsammans med henne och Henrik och senare även Tobbe. När dessa personers buss hade kommit så gick jag till Pressbyrån vid Strand för att köpa en varmkorv.
Vilket jag Absolut Inte ville så fort jag hade sattit min for inne på affären slash kiosken i fråga. Detta på grund av att min nya LTU-kille (det är bara att inse det; Jag har *typ* kommit över honom, jag ser ju honom aldrig sedan han flyttat iväg till Luleå) står bakom kassan och ser übersöt ut i sin töntiga lilla keps.

Låt mig meddela de som inte har sett honom att han ser ut som en underbar blandning av emo och typ vanlig stylish kille á la... typ... Erik (Segerstedt) wtf?

Vidare; Jag kan inte köpa en korv av den vanliga anledningen - Man kan inte köpa en korv (eller övrig mat) när det är en söt kille i närheten, för man känner sig inte bara tjock, han kommer tro att man ÄR tjock också. Vilket man inte vill.
Och för att besvara allas fråga; Nej, jag ställde mig inte och bläddrade igenom nyaste numret av Dorian -.-' Jag tänkte faktiskt också över möjligheten att han skulle kunna tro att jag var inte bara transvestit utan också transsexuell. Vilket förmodligen inte hade gett ett gott intryck.

Så jag tänker gå därifrån helt tomhänt och hungrig och allmänt frusen (anledningen till att jag ville ha en _varm_korv). Och vem kliver då inte in på Pressbyrån om inte Hugo? Självklar ska ju han också gå omkring och se jättesöt ut också. Nu måste jag ringa Jonna också.

Men nej, det går inte för sig, min telefon får damp. Men Jonna har fattat vinken och ringer upp mig. Precis när jag ska gå förbi Hugo också må jag meddela. Vilket innebär att han förmodligen hörde lika tydligt som Jonna när jag ska just 'Hugo'.

Oh *sigh*

Mitt liv är ju alldelens för allmänt ibland, tycker ni inte? xD

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

alltså hahahahahha du är så bra amanda xD

2008-12-02 @ 19:06:14

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0