And it'll all get better in time

Här sitter jag och äter maskaronilåda från igår och lyssnar på... (Jag byter låt xD) Erik Segerstedt. Ty~yp. Tills jag bytte i alla fall. Men vem bryr sig egentligen?

I vilket fall som helst så har min makaronilåda nu kallnat och den är inte lika god. Men det är det ingen som bryr sig om heller.

Annars vill jag verkligen verkligen ha en viss långhårig lockig pojke under julgranen i år. Fast det kommer jag nog inte att få, för pappa har sagt nej till långhåriga pojkar, tyvärr ;__;

Nej, jag har inget vettigt att skriva. Faktiskt. Jag borde skriva på evolutiongrejjen, men det orkar jag inte. Även om jag borde och lite grann vill göra det också. Men så är jag lite fattig i huvudet just nu så jag orkar nog inte skriva sex sidor om det. Suck.

Ämen va fan, Pitiful och Sick Puppies får vara mina vänner i kväll.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0