And now I spend my whole life trying to be the one who's in your arms

"...Did anyone try too hard, well, I guess I did, well, I tried too hard..."

Idag är jag lite extra hurtig minsann, stiger upp klockan åtta och allting och inte för att jag inte kunde somna om heller, utan för att jag minsann ska in till stan och kolla på PB-killen och önska honom en god jul.
Vadå? Det får jag väl?
Nej, ärligt nu. Jag ska till stan och köpa julklappar. Faktiskt. Tro det eller ej. Jag har köpt alla mina. Jag ska köpa åt min kusins mamma (vad heter ens farbrors fru?) från min kusin. Bara en kvart kvar tills bussen går minsann. Som pappa sagt att jag får åka gratis med om jag säger att pappa är min far. Vilket jag mest troligt inte kommer att våga, för att det är ju helt... elakt att åka gratis. Eller inte egentligen, men det känns elakt.

I alla fall. Jag ska väl gå och klä på mig och sedan bege mig till bussen. Fast jag egentligen bara skulle vilja krypa ner i sängen igen och sova.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0