Avatar marathon numero dos

Tja, detta är mitt andra Avatar-see-through i år. Inte för att tio episoder är mycket, men det var inte så mycket mer det fanns kvar att se som jag inte redan sett. Men nu sitter jag och väntar (igen) på att den där dumma max tidsspärren på MEGAVIDEO ska ta slut så att jag kan se den sista kvarten av Avatar och det awesome slut som David har nämnt *morr*

JAG VILL SE!! Nu! ;__;

Spoiler:

Azula blev galen. Zuko (min favis) dog nästan (wow, vad oförutsägbart att min favorit typ dör). Sokka och Toph pwnar och Katara blir räddad. Aang är allmänt svag och skulle just pwna the Firelord innan jag inte fick se längre > > Dumma sida.

End of Spoiler.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Amien

http://www.avatarchapters.org/episodes.html tror jag : 3

2008-12-07 @ 22:10:35

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0