Cause I will be the death of you

Eftersom jag tyckte att det var übercreepy att både jag och Sofia hade mardrömmar samma natt så ska jag ju självklart skriva det jag kommer ihåg av min också. Speciellt eftersom Sofia var med i den >_<

Tja, det var ju väldigt fult att jag hade en mardröm eftersom jag mer vilade mig i sovstadie än att faktiskt sådär nattsova, men jag antar att det också räknas som sömn. I vilket fall som helst så sov jag i mamma och pappas säng eftersom jag var tvungen att hålla Wille sällskap av någon anledning (jag har för mig att jag gick ner för att yla) och hade mardrömmen (alltså var inte det här en del av min dröm).

Det började med att jag, Sofia (Sofia AS alltså) och Matilda skulle flytta in i en lägenhet tillsammans. Det var typ min mormor och morfars gamla, jättefina, färdigmöblerade lägenhet som jag nu inte alls förstår varför vi skulle få den eftersom de båda var i livet. I vilket fall som helst så flyttade vi in i lägenheten och allting var prima.
I alla fall tills vi insåg att det kom en seriemördare in i huset och slaktade folk lite då och då. Jag tror minsann han lyckades döda både Matilda och Sofia och skulle hugga ihjäl mig, men jag lyckades fly.

Ungefär där var jag halvvaken och insåg att det bara var en dröm, en väldigt läskig dröm som jag ville slippa, men så tänkte jag att eftersom det bara var en dröm så kunde jag somna om. Så jag somnade och drömde det om och om igen och hade en mindre trevlig känsla.

Och jag fick minsann inte drömma att jag var gift med Edward efteråt eller att jag skulle fly med Mike någonstans med hans trevliga universitets-kompisar i en skåpbil xP


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0