De e la nyårsafton

Tja, för circus två timmar sedan kom jag hem och åt middag. Snart kommer väl pappa hem och då antar jag att det är mor som ska köra mig till Erika. Som det var jag kom hem ifrån nyss. Detta eftersom min familj ska åka bort imorgon tidigt på morgonen, men hade lovat mig att fira nyår hos Erika. Vilket resulterar i att jag nu skall spendera tre nätter hos henne. Fast en av dem har ju redan spenderats. Så två nätter.

Jag kan meddela alla som var väldigt ovilliga och rädda för att träffa mina vänner att vi inte rollspeladem, vi bet inte varandra och gjorde ingenting i övrigt udda. Visserligen så var det ungefär som jag är, men det är alla vana vid nu hoppas jag. Vi pratade, vi spelade sällskapsspel, vi masserade varandra (Elin masserade mig och Erika, Erika masserade Helena och Helena masserade mig och Tim masserade Elin) och kollade på Kung Fu Panda. Som var awesomeness.

Det var nog allt. Nu ska jag packa.

Ps. Och jo - Eftersom jag inte riktigt tror mina vänner (Sofia, Linda och Jonna alltså) har uppfattat det; Jag gillar Danny, jag tycker han är relativt snygg och dessutom gillar jag vissa av hans låtar. Fastän han har lite krokiga tänder. Och ja, jag menar den här Danny;



(Fast han är typ läskigt stor.)

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

VA?!?!? SEN NÄR??! VI SPYR JU PÅ DANNY? ÄCKEL-PERVO-DANNY RINGER DET EN KLOCKA??

2008-12-30 @ 22:36:09
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Linda

Jag började faktiskt misstänka att du gillar honom :P

2008-12-31 @ 12:43:14
URL: http://betweenthebars.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Nä men vi har ju sagt det? Jag kan inte komma ihåg att du sagt emot oss någonsin

2008-12-31 @ 15:18:19
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Jag fick en bra start på 2009, det första jag såg på det nya året (typ, efter en kvart iaf) var städis.

Inget spår av Arne däremot :/ Bara alla hans kompisar

2009-01-01 @ 01:32:44
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0