Do I look familiar, I've passed you in the hallway a thousand times

Idag är det minsann officiellt jullov. Vilket betyder att det är fyra dagar kvar till julafton. Vilket betyder att det är fyra dar tills jag får öppna minst tio julklappar. Vilket betyder att det är minst en vecka tills jag får använda min nya symaskin som jag blir arg om jag inte får.

Jag fick inte se Mike någonting idag. Ingen annan kul pojke i skolan för den delen heller. Så vi flummade runt som förra året, fast tröttare. Kanske har vi vuxit upp ordentligt tills nästa år? Neeej, vad tråkigt.

I alla fall så gick ju jag på stan sedan, för jag hade ju lovat mor min att inhandla min syrras julklapp, så jag var ju tvungen att göra det också. Men det var inte så hemskt. Jag sprang omkring och lyssnade på Teddy Geiger samtidigt som jag såg på roliga saker (fast det var jättefå saker). Och så begav jag mig till Olssons tyger för att kolla om de hade några organsika tyger, men jag hittade inget. Vilket är dåligt. Jag får hoppas att de har det om jag far dit och frågar, för det är ju mycket snällare och coolare att så med naturvänliga saker.
Jo ja, jag ska bli en liten sy gumma nu, som syr en massa kläder och saker. Förhoppningsvis ska jag väl slippa köpa en massa nya kläder när jag vill ha det, utan lyckas sy själv :D

Men men, sedan var jag till Preessbyrån igen och såg på söta PB-pojken (nu heter han pojken för det är finare än killen x3) som hade klippt sig. Och jag fick minsann veta att han hette antingen Anton eller Robert. Eller så är jag heeelt feeel ute. Men det gör ingenting. Anton är förövrigt ett fint namn. Och Viktor. Fast alla vet väl redan att mina söner ska heta Erik och Emil?

Nåväl, eftersom jag publicerar detta inlägg under Hawties måste jag väl lägga upp en bild på en snygg kille också (måste och måste, det är väl kul att dra upp snyggfaktorn på bloggen x3). För övrigt ska jag fixa till layouten nu i helgen. Tänkte göra den ljusare och juligare.


(c) Heidi Slimane
(Fast pojken är min, det har Sofia och Jonna sagt.)

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0