"Fan vad seg han är, jävla trög jävel!"

Okej, så jag tog en liten paus. Och jag var ju bara tvungen att gå omkring på några bloggar, däremot inte någon som vi inte gillar (tror jag). I vilket fall så har jag fått mer bevis till min teori om hur jobbigt det måste vara att vara fjortis. Och dryg på riktigt. Tänk, de springer ju bara omkring och är arga på allting och alla hela tiden, det kan ju inte vara kul. Kuk-SJ och fitt-gubbar och sega jävlar som aldrig skriver. Nej, vad arrogant tycker jag.

Ibland gör jag visserligen samma sak, men sedan ångrar jag mig alltid. Jag har flera gånger tänkt buss-helvetet, men sedan i efterhand ångrat mig och tänkt att "Nej, så ska jag inte tänka. Det var mitt fel att jag inte tog en tidigare buss, eftersom jag visste att det förmodligen skulle vara halt ute och då tar det extra tid att komma fram" och så vidare. Kanske är jag extra försiktigt när det gäller att tänka ont om bussar, eftersom far min är busschaufför och jag inte vill att någon säger ont om honom. Men fjortisar minsann, de verkar inte ha någon gräns för när de inte är arga.

Så fort jag ser någon som jag kategoriserar som fjortis så stirrar de alltid elakt, eller så säger de någonting förraktfullt, eller om man nu råkar komma på dem med att le så är det för att de har sagt någonting elakt som någon annan fjortis håller med om. Nej, fy säger jag. Arrogant och elakt.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0